ویژگی ها وقیمت دستگاه شارپ 354
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی ها وقیمت دستگاه شارپ 354

این دستگاه دارای کیفیت چاپ و اسکن 600 DPI  بوده و سرعت چاپ و اسکن آن 35 برگ در هر دقیقه است. این مقادیر برای یک دستگاه اداری بسیار مناسب و قابل قبول است.

چاپ دو طرفه، قابلیت خودکار ADF، کپی متوالی تا تعداد 999 برگ از دیگر ویژگی های سیستم چاپ این دستگاه است که سرعت و دقت کار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. شما با استفاده از چاپ دو طرفه بدون نیاز به جابجایی برگه می توانید از هر دو سمت آن به صورت همزمان کپی بگیرید. همچنین با استفاده از دو ویژگی دیگر می توانید کپی متوالی تا تعداد زیادی برگه را به دستگاه سپرده و خود به انجام کارهای دیگر بپردازید.

حافظه داخلی دستگاه 160 مگا بایت است که به شما این امکان را می دهد که فایل های مختلف را در دستگاه ذخیره کرده و از آن ها برای چاپ استفاده کنید. مشخصات الکتریکی این دستگاه نیز کاملا با شبکه برق ایران سازگار بوده و استفاده از آن هیچ مشکل و مساله ای برای شما ایجاد نخواهد کرد.

مصرف انرژی پایین و صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر ویژگی های این دستگاه است که بر قیمت شارپ 354 تاثیر بسیار زیادی می گذارد. در واقع شما با خرید این دستگاه مطمئن خواهید شد که برق مصرفی ماهیانه تان بسیار کم بوده و هزینه زیادی سر ماه پرداخت نمی کنید.

همانند دیگر دستگاه های چاپ می توانید این دستگاه را به صورت استوک و یا آکبند خریداری کنید. قیمت شارپ 354 در نوع استوک آن تا حد بسیار زیادی کم تر از آکبند است. از آن جا که دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم هستند با قیمت پایین تری گاهی تا نصف قیمت اصلی به فروش می رسند. البته دست دوم بودن دستگاه های استوک به معنای خراب یا بی کیفیت بودن آن ها نیست قیمت شارپ 354 به عنوان یک دستگاه چاپ چند منظوره به نسبت خرید چند دستگاه به صورت جداگانه بسیار مناسب و قابل قبول است. این دستگاه دارای قابلیت اسکن، پرینت و کپی است...ادامه مطلب در کپی ایران ...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: